6 manieren om uw blog artikelen te recyclen
door: Driek Geurtsen
door: Driek Geurtsen
Wanneer u trots door uw al gepubliceerde blogartikelen navigeert, denkt u misschien wel terug aan het harde werk wat hieraan vooraf gegaan is. Niet voor niets zijn de artikelen diepgaand, innovatief en boordevol informatie. Is het niet jammer dat ze maar een keer gepubliceerd worden?
Dat is inderdaad jammer. U kunt namelijk nog veel meer uit uw blogs halen! Waarschijnlijk wemelt het al op uw blog van geïnteresseerde bezoekers en potentiële klanten, maar er is nog veel meer mogelijk.
Heeft u er wel eens aan gedacht om uw blogs in andere
remarkable content om te zetten?
Bij een Inbound Marketing strategie is het remarkable
content die leads naar uw website lokt. Door verschillende
soorten content aan te bieden, vergroot u uw bereik.
Denk hierbij aan video's, presentaties, infographics, ect.
1. Maak een video van uw blog. Video's zijn een populaire vorm van waardevolle content:
2. Maak van uw blog een SlideShare-presentatie. SlideShare-presentaties zijn leuk om
te bekijken en makkelijk te delen.
3. Maak een infographic. Echt goede, mooi ontworpen infographics zijn echte leadgeneratoren.
Zorg dus dat uw infographics er professioneel uitzien en besteedt ze eventueel uit aan een externe partij.
4. Neem een geluidsbestand op. Niet iedereen heeft aldoor zin of tijd om te lezen. Maar hoe bereikt u
dan iemand die continu op pad is, in files staat en toch wil leren? Neem uw blogs als geluidsbestand op
met bijvoorbeeld Soundcloud.
5. Maak er een aanbieding van. Uw allerbeste blogartikelen kunnen met wat uitbreiding een prima
aanbieding worden en voor nog meer leadgeneratie zorgen.
6. Gebruik uw blogartikel voor offline doeleinden. Heeft u offline mogelijkheden om uw blogartikelen
aan te bieden, bijvoorbeeld op beurzen of op kantoor? Benut ze om uw blogs nog breder in te zetten.
Er moet een nieuwe website komen. Een grote, uitdagende klus ligt op je bordje. Er moeten nieuwe..
Wanneer je in jouw markt samen met concurrerende bedrijven producten of diensten verkoopt die..
Je hebt gekozen, videomarketing it is! Nu moet je de juiste camera uitzoeken. Maar welke..