Hoe bereikt jouw content de doelgroep? [Infographic]
door: One4marketing
door: One4marketing
De essentie van inbound marketing zit hem in de doelgroep die jouw bedrijf weet te vinden. Wanneer de doelgroep met haar vragen of problemen en behoeften of interesses bij jouw bedrijf terecht komt, ben je goed bezig. Dit is dan ook hét essentiële verschil met de traditionele outbound marketing, in plaats van mensen te pushen, ga je nu via de pull-strategie te werk. Door relevante content te creëren en deze kennis te delen, trek je de aandacht van de juiste mensen. Maar hoe zorg je er dan voor dat jouw content de doelgroep daadwerkelijk bereikt?
Dit infographic legt je dat snel, overzichtelijk en duidelijk uit.
Er moet een nieuwe website komen. Een grote, uitdagende klus ligt op je bordje. Er moeten nieuwe..
Wanneer je in jouw markt samen met concurrerende bedrijven producten of diensten verkoopt die..
Je hebt gekozen, videomarketing it is! Nu moet je de juiste camera uitzoeken. Maar welke..