Checklist: is jouw cross-channel aanpak consistent genoeg?
door: One4marketing
door: One4marketing
Een paar weken geleden introduceerde ik het concept van inbound marketing met een cross-channel aanpak bij jullie. Misschien was je al begonnen met cross-channel marketing of misschien ben je ermee begonnen toen je mijn blog las enkele weken geleden. (In het tweede geval voel ik mij zeer vereerd dat je mijn advies volgde.) Graag bied ik je nog een heldere checklist aan in het doolhof van informatie over de cross-channel aanpak. Soms kan het verwarrend zijn: wat deel je nu waar, hoe verwoord je je boodschap, moet ik een andere afbeelding gebruiken, welke kanalen zijn eigenlijk voor mij interessant?
Meer weten over hoe je jouw bedrijf online positioneert? Download dan ons gratis Next Marketing Magazine. Hierin staan inspirerende interviews met de sprekers van Next Marketing '16, o.a. Kirsten Jassies en Nicoline Maes vertellen in hun interviews meer over social media voor B2B:
Always Be Closing (ABC): een zin die wordt gebruikt om een oude, achterhaalde salesstrategie te..
Je hebt wekenlang hard gesport. Je was vaker in de sportschool te vinden dan thuis en je wasmand..
Hoe probeer je leads te genereren? Verstuur je nog e-mails naar potentiële klanten en wacht je..