Tickets samenvoegen

Wanneer je tickets wilt samenvoegen is het belangrijk dat je weet wat er gebeurt met de data van de tickets die je samen gaat voegen.

DIt artikel zal de volgende onderwerpen behandelen:

  • Hoe gaat het samenvoegen van tickets in zijn werk?
  • De gevolgen van het samenvoegen van twee tickets

Hoe gaat het samenvoegen van tickets in zijn werk?

  • Ga in je HubSpot account naar Service en klik vervolgens op Tickets.
  • Klik op de naam van het ticket dat het primaire ticket zal worden.
  • Klik op het Actions drop-down menu in de linkerbovenhoek en selecteer Merge.

merge-tickets

  • Zoek het ticket dat je wilt samenvoegen met het primaire ticket. Zodra je dit gevonden hebt klik je op Merge.

merge-ticket-window

  • Je krijgt een herinnering dat het samenvoegen van beide artikelen aan de gang is. Het kan tot 30 minuten duren voordat alle ticket activiteit gesynchroniseerd is.

De gevolgen van het samenvoegen van twee tickets

Een nieuw ticket wordt gecreëerd in de plaats van de twee originele tickets. Alle activiteiten op beide timelines wordt samengevoegd.

Wat gebeurt er met de ticket property?

Over het algemeen wordt de meest recente waarde voor elke property overgenomen in het nieuwe ticket. Uitzonderingen zijn:

  • Create Date: De waarde van het oudste ticket wordt gebruikt
  • Ticket id: het nieuwe ticket heeft een andere waarde dan het primaire en secondaire ticket.
  • Status: het nieuwe ticket zal de status van het primaire ticket overnemen.
  • Priority: het nieuwe ticket zal de hoogste prioriteit overnemen. Dit houdt in dat wanneer je een lage prioriteit ticket samenvoegt met een hoge prioriteit ticket, het nieuwe ticket een hoge prioriteit zal krijgen.

Wat gebeurt er met bestaande ticket workflow enrollments? (alleen voor Professional en Enterprise)

  • het secondaire ticket wordt uitgeschreven uit alle workflows.
  • Het resulterende ticket wordt niet ingeschreven in de workflows waarin het primaire en secondaire ticket ingeschreven stonden. Het resulterende ticket wordt ook niet ingeschreven in nieuwe workflows, ook als de nieuwe property waarde op het moment van de samenvoeging overeenkomt met bepaalde triggers