Op 3 december 2018 is er wat verandert voor ads add-on gebruikers
Wat is er verandert?
- Op 3 december 2018, zijn bestaande ads add-on klanten in staat verschillende Google ad accounts aan de ads tool van HubSpot te koppelen. Deze klanten krijgen verder de mogelijkheid tot 50 verschillende groepen te synchroniseren met hun HubSpot account en ondersteunende netwerken.
- Op 3 december 2018, heeft HubSpot de beperkte functionaliteit van de ads add-on toegevoegd aan de kern van Marketing Hub Professional en Enterprise producten, en maakt een nieuw samengesteld ads add-on pakket vrij.
Wat betekent dit voor de ads add-on?
Vanaf 3 december 2018;
- Is het nieuwe ads add-on pakket gelimiteerd tot een aanvullende ad uitgave van $ 50000 per kalendermaand,
- Bevat het nieuwe ads add-on pakket niet bepaalde Google gerelateerde functies (zoals, 'tips' en campagne creatie en management').
Deze Google gerelateerde functie zit samen met ongelimiteerde ad uitgave in het legacy pakket. Elke voor 3 december 2018 bestaande ads add-on klant is in staat om het legacy pakket voort te zetten zo lang als hij zijn huidige ads add-on abbonement handhaaft.
Mochten er nog enkele dringende specifieke vragen zijn kun je ten alle tijden contact op nemen met je accountmanager.