Inbound Blog | One4Marketing | The Inbound Company

Nieuwe ontwikkelingen marketingsoftware HubSpot: Content Manager

Geschreven door One4marketing | 10 juli 2012

HubSpot heeft haar software aangevuld met een nieuwe opmerkelijke functionaliteit

Bij Inbound Marketing draait het om waardevolle content. Content zorgt ervoor dat u wordt gevonden en dat u het vertrouwen van uw (potentiële) klanten verkrijgt. Maar er is meer! De juiste content op het juiste moment zorgt ervoor dat een toevallige bezoeker van uw website, veranderd in een geïnteresseerde klant. En daarvoor moet u snel en gemakkelijk uw belangrijke, waardevolle content kunnen plaatsen.

Als enthousiaste partner van HubSpot, leverancier van online marketing software, lichten wij u graag in over de laatste ontwikkelingen in deze software. Daarnaast geven wij u graag inzicht wat betreft het gebruikersgemak in de zojuist geïntroduceerde Content Manager.

Content Manager is een nieuw dashboard in de HubSpot navigatie, die erop gericht is om een duidelijk overzicht te bieden van al uw content. Dit varieërt van blogs en emails tot landing pagina's en Call-to-Actions (CTA's), die door gebruikers van uw HubSpot software zijn gemaakt.

Hier volgt een preview van hoe uw HubSpot portal eruit ziet wanneer u op de Content Manager button klikt:


 

In het midden van het getoonde Content Dashboard vind u de Content Feed, die een handige samenvatting laat zien van alle content waar u of uw medewerkers recentelijk aan hebben gewerkt. Daarnaast is de status zichtbaar: Draft, Gearchiveerd, Geupdate, Gepubliceerd, Gepland, of Gecreërd. Door de Content Feed blijft u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!



Door middel van bovenstaande grijze balk, kunt u gemakkelijk en snel door al uw content navigeren. Het is mogelijk te filteren op 4 variabelen:

 

1. De Auteur van de content

 

2. Het Contenttype Blog post, Email, Landing pagina of Call-to-Action

 

3. De Datarange: De mogelijk om te zoeken op laatste week, deze maand, afgelopen 30 dagen, vorige maand, de laatste 3 maanden, of een andere, door u gespecificeerde periode.

 

4. Actions: Met behulp van een filter kunt u zoeken op basis van de status van de gecreërde content: Draft, Ongepubliceerd, Gepubliceerd, Gepland en Gearchiveerd.

 

Zeer gemakkelijk beheer nieuwe en bestaande content

Binnen de Content Manager vindt u aan de rechterkant een overzicht, dat u helpt te navigeren naar allerlei belangrijke pagina's in uw HubSpot software.

  • Met Actions maakt u gemakkelijk nieuwe content
  • Met Places beheerd en optimaliseerd u bestaande content

 

Ook gedeelte waarin u uw website beheerd, de Page Manager, is door de vernieuwde Content Manager toegankelijker geworden.

Profiteerd u al van de voordelen van HubSpot? Dan horen wij graag uw ervaring met het vernieuwde Content Manager Dashboard. Gebruik de comments functie om uw ervaringen met ons en andere lezers te delen.