Recent heeft HubSpot weer nieuwe updates uitgebracht. Met name de Salestool is sterk verbeterd. In deze blog behandelen we de belangrijkste updates en waarom deze jouw bedrijf laten groeien.
De sales Hub enterprise is de grootste verandering in HubSpot. Hieronder zetten we de belangrijkste vernieuwingen uiteen:
Per klant is het mogelijk om zelf extra gegevens te gaan bijhouden. Om dit te realiseren, maak je een custom object aan. Een voorbeeld hiervan is meer gegevens over een bepaalde deal. Je kunt de gegevens sorteren, rapporteren en gebruiken in de automatisering van je salesprocessen. Hierdoor geeft HubSpot jouw bedrijf meer kracht en gemak.
Breng jouw sales-analyse naar het volgende niveau met de verbeterde analyse-tool. Je kunt nu een uitgebreide collectie aanpasbare, kant-en-klare HubSpot-rapporten bekijken. Dit maakt het gemakkelijk om de juiste inzichten boven tafel te krijgen. Deze inzichten bestaan onder andere uit de geschiedenis van dealwijzigingen, verkoopactiviteiten en verkoopresultaten.
De inzichten uit de betere sales-analyse zijn de voorzet voor betere voorspellingen en een betere strategie. Met al jouw verkoopgegevens heb jij het inzicht in HubSpot om met vertrouwen te kunnen voorspellen. Je kunt nu betere verkoopvoorspellingen doen, omdat je over meer gegevens beschikt.
Vanaf nu kan je het uiterlijk en de stijl per voorstel aanpassen. Hierdoor kun je iedere klant een ander soort voorstel sturen en zijn je offertes persoonlijker. Je offertes krijgen meer aandacht en de kans op een deal is groter.
In HubSpot kan je nu een krachtige productbibliotheek bouwen met behulp van aangepaste eigenschappen. In deze bibliotheek kan je productinformatie beheren zoals prijs, voorraad en kleur. Vervolgens kun je producten koppelen aan deals en offertes om hun prestaties te analyseren.
Dit is een hele prettige verandering voor veel van onze klanten. In de Marketing Hub betaal je vanaf nu namelijk alleen voor de marketingcontacten die je nodig hebt, als je ze daadwerkelijk gebruikt. Richt jouw budget en tijd op de contacten die je daadwerkelijk in de markt zet. Geniet van deze gratis opslag voor maximaal één miljoen niet-marketingcontacten.
HubSpot schaalt de prijzen van contacten anders in, waardoor individuele contacten goedkoper zijn als je groeit. Het beste van alles is dat je jouw marketingcontacten elke maand kunt aanpassen. Hierdoor kun jij jezelf aanpassen aan de steeds veranderende omstandigheden van jouw bedrijf.
HubSpot is meer dan alleen software. Met behulp van het HubSpot-ecosysteem kun je ook een netwerk van apps en oplossingspartners aanboren. Nieuw in het HubSpot ecosysteem is een bijgewerkte Solutions Directory. Deze maakt het makkelijker om hulp te vinden bij het implementeren van HubSpot. Een aantal updates voor remote work apps zoals Slack en Zoom zorgen ervoor dat de samenwerking vlekkeloos verloopt. Het is nu mogelijk om meer apps koppelen. Daarnaast zorgen opnieuw ontworpen API-documenten ervoor dat het leven van jouw ontwikkelaars gemakkelijker wordt.
HubSpot heeft alle data ontgrendeld die nodig is om je marketing te personaliseren. De content marketing wordt nu steeds meer ondersteunt door middel van CRM-data. Gebruik de personalisatie om je content marketing nog meer toe te spitsen op je lezer. Hoe beter je content past bij je lezer, hoe hoger je conversieratio.
Met CMS Hub krijgen ontwikkelaars de flexibiliteit en kracht die ze nodig hebben en krijgen jouw klanten de ervaring die ze verdienen. De CMS Hub is nu beschikbaar voor Professional en Enterprise edities.
Binnenkort krijgen wij HubSpot-gebruikers een gloednieuwe custom report builder die nog meer HubSpot-gegevens binnenhaalt. Denk hierbij aan: e-mails, advertenties, sociale berichten, campagnes en meer. In de HubSpot-accounts zijn de productlimieten van de rapportage uitgebreid en de dashboard nog krachtiger en flexibeler gemaakt.
Wil je HubSpot in actie zien? Boek een demo bij Michel.